duminică, 5 septembrie 2010

viitor anuntat !!!

..si inca mai sunt motive si inca mai am credinta ca pentru unii sunt doar o distractie si nimic mai mult, o aventura sau pur si simplu un mod de a petrece timpul.. un individ care ii face sa rada , un clovn , o umbrela cu care se apara de ploaie iar cand iese soarele din nor se arunca pe undeva ..

dragoste?? NU.. unii o poarta in mainile ridicate deasupra capului ca sa nu le cada , sa o fereasca de tot ce ii inconjoara, sa o protejeze de tot cei rau iar altii o poarta in suturi , undeva pe jos ..

pasiune?? DA.. dar dupa cateva beri ..  imi dau seama ca fericirea e doar o iluzie , o perceptie strans legata de speranta si sentimente de bine si cu toate astea o iluzie dupa care eram dispus sa alerg , dupa care eram de acord sa plang, dupa care acceptam sa am rabdare fara sa astept nimic in schimb ..din pacate aripile cu care zbor atat de sus , incat nimic si nimeni nu ma poate atinge imi sunt taiate si din convingerea ca trebuie sa dau totul ca sa primesc ceva am ajuns la aceea ca trebuie sa dau putin ca sa primesc nimic ..

orice are un inceput are si un sfarsit ..  de multe ori spontan .. de alte ori anuntat..parca am mai fost anuntat o data si parca n-a fost bine .. parca am murit.. si poate o sa mai mor ..

.. si parca inima nu ma lasa sa fac altfel , parca ii place sa fie intepata continuu.. parca ii plae sa sufere .. de parca asta ar linisti-o ..daca n-as fi in toate mintile as fi jurat ca e o mare conspiratie impotriva mea. dar din pacate sunt rational si imi pasa si imi pun intrebari , sunt nevoit sa-mi pun intrebari ..si sunt doar eu ..

.. si fantomele pe care sunt nevoit mereu sa le suport-persoane iesite in decor fara sa le fi cunoscut prea bine-  si sa-mi fac viata in raport cu dorintele lor , cu amintirile lor sau cu regretele lor..  si nici n-am cu sa lupt cu ele..

probabil trebuie ca incerc acum un sentiment de-al lui Satan, stiind ca timpul meu se apropie de sfarsit ,..pot fi cateva ore , cateva zile , cateva luni sau cativa ani .. se apropie .. si nu pot sa fac nimic sa impiedic asta ..   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu