miercuri, 29 septembrie 2010

nu , nu , nu si nu

la 5 ani m-am speriat asa de tare de un cutremur incat imi doream din tot sufletul sa nu ma mai duc la gradinita , si sa stau acasa . si am stat.

la 7 ani vroiam sa am cea mai frumoasa pereche de adidasi din clasa si pentru ca aveam 10 pe linie , aveam cei mai frumosi adidasi din clasa

la 10 ani mi-a fost facuta cadou o ditamai masina cu telecomanda . dormeam cu ea. un an de zile am vrut s-o am. si uite am avut-o.

la 14 ani.. am inceput din ce in ce mai tare sa iubesc Dinamo. simteam nevoia sa fiu mai aproape de ei, sa strig si eu din peluza Lupta Dinamo..si tata m-a dus pe stadion.de acum , aveam cu ce ma lauda.

la 15 ani am vrut sa mi-o trag . si mi-am tras-o.

la 16 ani am descoperit marea si tot ce inseamna ea..din Mamaia pana in Vama Veche si din zeci de rasarituri pana in adancul sufletului .ne-am imprietenit pe viata..

la 18 ani am vrut sa ma prinda soarele de dimineata prin baruri , cluburi,bodegi,camine,parcuri paturi straine i sa iau bacu' si toate mi-au iesit.am mai vrut ca tata sa ramana cu noi dar  D a considerat ca trebuie sa ne ia ceva ca sa ne dea o fata mica, blonda cu aceiasi ochii ca ai lui. targul a fost rezonabil.

la 20 de ani n-am vrut nimic,m-am lasat purtat de valuri si de vant si iarasi am avut succes.

la 22 vroiam sa termin facultatea si sa am un job bun , sa castig bine si sa fiu inconjurat de oameni de la care am ce invata . si asa a fost

la 24 am vrut sa fiu fericit .. si mi-a luat un fix un an sa imi dau seama ca fericirea nu exista ci de doar o perceptie a noastra ..  si ca nu trebuie sa o mai caut ..

la 26 . . . am vrut sa fiu iubit dar Dzeu mi-a spus NU. mai exact :NU MERITI ! si apoi , singur cu mine m-am gandit ca poate nici iubirea nu exista .. si poate n-ar mai trebui sa o caut ..

nu mai putem sa ne iubim decat pe noi insine .. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu