joi, 10 iunie 2010

love is for free

in locul acestui articol trebuia sa apara altceva .. pe care il voi prezenta in viitor . dar spatiul lui il vor ocupa niste litere aruncate aleatoriu , la misto , pe care simt nevoia urgenta sa le dau drumul din taste .. 

m-am saturat de oamenii care asteapta ceva ..

m-am saturat de oamenii care alearga dupa non-valori  ..

m-am saturat de oamenii care nu spun ce gandesc ..

m-am saturat de oamenii care nu fac ce vor .. implicit de mine (!)

m-am saturat de amintiri care nu-mi fac doar bine ..

m-am saturat de oamenii care nu cred .. indiferent in ce ..

m-am saturat de oamenii care alearga dupa bani .. 

dintre toate lucrurile care sunt gratis , free, mocca pe lumea asta .. dragostea e cel mai de pret lucru care nu costa nimic .din fericire . sentimentul , lucrul  care ar fi trebuit sa fie cel mai scump ...

m-am saturat sa ma satur de toate astea... 

mi-e foame de dragoste ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu