marți, 3 noiembrie 2009

supernatural

aseara am visat o fata. eram intr-un oras. parca in centrul lui. oamenii veneau , se duceau si treceau prin toate partile. ciudat e ca toate fetele sau femeile erau acea fata. nu mai exista alta. eu trebuia sa fug , sa nu ma vada , si nu aveam unde .era peste tot. si se uita dupa mine. si nu aveam unde sa ma bag . imi venea sa intru in pamant, nu puteam sa scap. imi era frica, alergam plangand , tremurand , nu stiam ce vrea sa imi faca , imi venea sa urlu de frica, de spaima. ma ascundeam dupa fiecare colt, dupa fiecare copac, dupa fiecare masina, mergeam cu fata in jos, mergeam cu spatele. faceam orice e posibil sa nu ma vada.
trebuia sa ajung acasa si nu stiam cum , nu aveam cum . mi-a venit ideea sa merg cat pot pana la un loc cat mai liber, cat mai deschis, si iata cum am ajuns dintr-un centru de oras intr-un camp. unde eram decat eu. acum plangeam ca nu mai sunt in oras sau macar la marginea lui sa o mai vad. m-am trezit doar atunci cand a inceput sa vina din toate partile , sa ma inconjoare , simteam ca ma sufoc, nu mai aveam aer, nu mai era cer , parca nici pe pamant nu mai stateam. m-am aruncat la pamant, se terminase cu fuga. eram prins. eram luat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu