duminică, 8 noiembrie 2009

am invatat ( 1 )

in ultimul an, am invatat.

am invatat ca banii conteaza dar ca nu voi recunoaste niciodata asta pentru ca nu vreau sa vad. am invatat ca pentru 1 milion de $ poti lasa pe cineva care te iubeste si il iubesti.am invatat ca 97% potrivire intr-o relatie nu-i de ajuns. am invatat ca nu intotdeauna inima si dorintele ei poate bate gandurile rationale. am invatat ca daca esti incredibil si perfect la final vei plange. am invatat ca nu poti opri timpul in loc atunci cand vrei si unde vrei. am invatat sa-mi ascund lacrimile dupa niste ochelari de soare. am invatat ca te poti privi ultimele raze de soare sprijinit de cineva pe plaja si ca poti saruta pe cineva in apa sarata a marii. am invatat ca iubirea poate fi la fel de frumoasa in apa marii sau pe crestele muntilor. am invatat ca noptile lungi de toamna nu se termina niciodata privind la poze. am invatat ca nu am cum sa uit drumul spre fericire, drumul spre ochii mei, spre sufletul , viata si inima mea. am invatat ca nu e rusinos sa plangi. am invatat ca "te iubesc" nu inseamna intotdeauna "te iubesc". am invatat ca nu pot fi atat de importamt pentru altii asa cum mi-as dori sau asa cum credeam ca sunt si ca trebuie sa imi pese numai de mine desi nu as putea sa o fac niciodata. am invatat ca dupa ce iubesti o data  si dai totul nu vei mai ramane cu nimic si niciodata, nimanui , nu mai ai ceva de oferit. am invatat ca trandafirii si ciocolata nu aduc fericirea ci doar frumoase zambete. am invatat ca te poti plictisi stand chiar langa cel pe care il iubesti. am invatat ca greseala se plateste intotdeauna si nu poti ierta si fi iertat la nesfarsit. 

am invatat sa ma sting . usor 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu